Marketing Kernstof opgaven

John Smal-Hans Vosmer


Nederlands | 27-03-2020 | 208 pagina's

9789001593476

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 60,95

 Voorraad in de winkel
   Bestelbaar




Tekst achterflap

Marketing Kernstof opgaven sluit aan bij het boek Marketing Kernstof. In deze nieuwe editie zijn geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een nieuw voorbeeldexamen opgenomen. Het eerste deel van dit opgavenboek heeft ongeveer 600 meerkeuzevragen. In het tweede en derde deel kunnen studenten oefenen met een actueel voorbeeldexamen en praktijksituaties. Dit zijn vragen en cases uit de NIMA-examens van de afgelopen jaren. Dit boek is een uitstekende examenvoorbereiding voor het NIMA-A examen. - Sluit aan bij het boek Marketing Kernstof; - voldoet aan NIMA A-exameneisen; - perfect oefenmateriaal ter voorbereiding op het tentamen of examen. Digitale ondersteuning is alleen beschikbaar met de unieke code behorende bij het theorieboek Marketing Kernstof. Doelgroep Geschikt voor hbo-studenten die een commerciële, bedrijfskundige of bedrijfseconomische opleiding volgen en voor studenten en professionals die zich voorbereiden op het NIMA A-examen. Te gebruiken vanaf de propedeuse. De auteur Hans Vosmer is docent Marketing Management aan Nyenrode Business Universiteit. Eerder was hij docent aan de opleiding Commerciële Economie van Hogeschool van Amsterdam. Hij zat in de examencommissie van het NIMA.

Details

EAN :9789001593476
Auteur: 
Uitgever :Noordhoff
Publicatie datum :  27-03-2020
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :240 mm
Breedte :170 mm
Dikte :11 mm
Gewicht :389 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :208