Corporate Stories

Theo Hendriks-Astrid Schutte


Nederlands | 13-04-2013 | 328 pagina's

9789013047028

Hardback


€ 49,95

 Voorraad in de winkel
   POD (Beschikbaar als print-on-demand.)




Tekst achterflap

Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal waarin duidelijk wordt wie je bent, hoe je zo geworden bent en waar je naar op weg bent.

Goede corporate stories zijn verhalen van vlees en bloed. Rond een held met een streven. Met helpers en tegenslag. En bovenal: met een ommekeer, waardoor begin, midden en einde zichtbaar worden. Goede verhalen worden doorverteld. Veelal omdat de lezer of toehoorder de waarachtigheid ervan herkent en een verbinding aangaat met het verhaal.

Een corporate story over de organisatie is bovenal het verhaal van de organisatie. Door medewerkers en klanten te betrekken bij het ontwikkelen van de corporate story, komt het verhaal tot leven. Commitment van de leiding staat centraal. Leidinggevenden zijn de Chief Storytellers van de organisatie. Communicatieprofessionals zijn vanuit hun deskundigheid hun secondanten.

Deze pocketboek-uitgave vol voorbeelden uit de Nederlandse praktijk helpt u met het verwoorden, vertellen en verankeren van het verhaal van uw organisatie.

Details

EAN :9789013047028
Auteur: 
Uitgever :Koninklijke Boom Uitgevers
Publicatie datum :  13-04-2013
Uitvoering :Hardback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :210 mm
Breedte :145 mm
Dikte :30 mm
Gewicht :467 gr
Status :POD (Beschikbaar als print-on-demand.)
Aantal pagina's :328