101 tips voor het bouwen aan een klantgerichte cultuur
Steven Van Belleghem
Nederlands | 02-06-2026 | 200 pagina's
9789059964129
Paperback / softback
29,99
Nog niet beschikbaar, beschikbaar op 02/06/2026
Voorraad in de winkel
Tekst achterflap
- 101 praktische tips waar je morgen mee aan de slag kunt.
- Gebaseerd op 25 jaar customerexperience-ervaring.
- Toepasbaar in elk type bedrijf, van klein tot groot.
WAAROM?
- Door gedisciplineerd elke dag een aantal kleine stappen voorwaarts te zetten, kan je een sterke klantencultuur bouwen.
- Pas elke maand 3 van deze tips toe en binnen het jaar heb je een sterke klantencultuur.
- Omdat bedrijven nog dagelijks worstelen met een klantgerichte organisatie op te zetten.
WAT?
- Begrijp wie je klanten zijn, wat ze nodig hebben en hoe ze beslissingen nemen.
- Inspirerende quotes en inzichten van experts over klantgericht werken.
- Aantoonbare quick wins: kleine aanpassingen met groot effect op de klantbeleving.
VOOR WIE?
- Iedereen die direct met klanten werkt - van frontoffice tot sales en support.
- Leiders en managers - ondernemers, bedrijfsleiders en teamleiders die klantgerichtheid willen verankeren.
- Organisaties en teams - start-ups, scale-ups en grotere bedrijven die processen en cultuur klantgerichter willen maken zonder extra kosten of tijd.
Slogan/Promotie
Maak klantgerichtheid als gewoonte: waarbij elke interactie telt
Details
| EAN : | 9789059964129 |
| Uitgever : | Terra - Lannoo, Uitgeverij |
| Publicatie datum : | 02-06-2026 |
| Uitvoering : | Paperback / softback |
| Taal/Talen : | Nederlands |
| Status : | Nog niet beschikbaar |
| Aantal pagina's : | 200 |