NIMA MARKETINGFACTS JAARBOEK 2023-2024


Nederlands | 08-05-2023 | 416 pages

9789078972167

Paperback / softback


  Lees hier de eerste pagina``s....

€ 35,00

  Toevoegen aan winkelwagen
 Product store stocks

   Bestelbaar




Korte beschrijving/Annotatie

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2023-2024 is een boek over de creatie, communicatie, levering en uitwisseling van waarde. Een handboek over marketing voor professionals, docenten en studenten.

Tekst achterflap

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2023-2024 is een boek over de creatie, communicatie, levering en uitwisseling van waarde. Een handboek en een naslagwerk over marketing voor professionals, docenten en studenten. De hoofdstukken bespreken onderdelen van het marketingvak en de marketingfunctie volgens de laatste inzichten. De auteurs maken gebruik van de meest recente onderzoeken. Aan het boek werkten ruim 30 ‘hyperspecialisten’ mee. Zij beantwoorden in heldere bewoording de vraag wát je over hun deelterrein van het marketingvak moet weten, als je met het onderwerp te maken krijgt of verdieping zoekt. Velen zijn als docent verbonden aan het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA), zijn blogger op Marketingfacts, of schreven een standaardwerk in de Nederlandstalige marketingliteratuur. Van Marketinganalyse tot Customer Experience, van Design tot Data Analytics. Je kunt dit boek gebruiken als actueel naslagwerk, als update, als korte cursus, als uitleg over een deelgebied in marketing of als studiemateriaal. Iedere editie van het Jaarboek is een aanscherping en verbetering van de vorige. Dat maakt dit boek het meest actuele boek over marketing. Voor ieder hoofdstuk is in deze editie een korte leeswijzer toegevoegd, waarin wordt uitgelegd wat er in het hoofdstuk wordt besproken. De elf vaste hoofdstukken, bouwblokken waarmee het huis van marketing is samengesteld, wisselen af met kortere Hot Topics. Dit zijn essays met topics waarover nú in het marketingvak wordt gesproken en waarbij de ontwikkelingen elkaar snel opvolgen: duurzaamheid, diversiteit, waarde, purpose, employer branding, true pricing, marketing-ethiek, het zit allemaal in dit Jaarboek.

Inhoudsopgave

INHOUD Voorwoord Hoofdstuk 0 Marketingdiagnose Hoofdstuk 1 Marketingstrategie Hoofdstuk 2 Brand Management Hoofdstuk 3 Brand Design Hoofdstuk 4 Data Analytics Hoofdstuk 5 Marketing Technology Hoofdstuk 6 Mediaplanning Hoofdstuk 7 Search & Conversie Hoofdstuk 8 Pricing Management Hoofdstuk 9 B2B Marketing Hoofdstuk 10 Customer Experience Hot Topic 1 AI en Web3 Hot Topic 2 Gedrag Ontwerpen Hot Topic 3 Digital Branding Hot Topic 4 Kleurrijk Marketingteam Hot Topic 5 Employer Branding Hot Topic 6 True Pricing Hot Topic 7 Marketing Ethics Hot Topic 8 Marketing Hypes Hot Topic 9 Contentmarketing 2.0 Hot Topic 10 Purposemarketing

Details

EAN :9789078972167
Uitgever :Marketingfacts B.V.
Publicatiedatum :  08-05-2023
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :240 mm
Breedte :170 mm
Dikte :25 mm
Gewicht :706 gr
Voorraad : Bestelbaar
Aantal bladzijden :416
Reeks :  Marketingfacts
Trefwoorden :  customer experience;marketingstrategie