eBook

Managers the day after tomorrow

Rik Vera


Nederlands | 17-05-2018 | 132 pagina's

9789401450911

Ebook (Epub)


  Bekijk inkijkexemplaar



Tekst achterflap

WAT DRIJFT DE NIEUWE CONSUMENT?
WAAROM ZIJN DATA HET NIEUWE GOUD EN ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE EEN ZEGEN?
HOE KUN JE EEN ORGANISATIE OPNIEUW ONTWERPEN OM DUURZAAM RELEVANT TE BLIJVEN?

Technologie blijft de wereld continu transformeren. Om te blijven evolueren, moet je je als manager laten inspireren door de wereld. Je moet signalen durven lezen, je volledig richten op de behoeften van de klant, focussen op mogelijkheden en blijven experimenteren. Bovenal moet je je verbinden met een zo groot mogelijk publiek en tegelijkertijd het individu aanspreken, wil je de toekomst overleven.

Managers the day after tomorrow legt de vectoren bloot die deze veranderde wereld aansturen. De combinatie van inzichten uit onder andere de sociologie, evolutietheorie en psychologie leidt je voorbij alle hypes naar een nieuwe managementstijl. Dit boek is een houvast voor managers bij het einde van voorspelbaarheid.

Details

EAN :9789401450911
Auteur: 
Uitgever :Terra - Lannoo, Uitgeverij
Publicatie datum :  17-05-2018
Uitvoering :Ebook (Epub)
Taal/Talen : Nederlands
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :132