Vormgeving in communicatie

C. Coolsma-A. van Dommelen


Nederlands | 07-03-2013 |

9789491560378

Paperback / softback


€ 60,75

 Voorraad in de winkel
   POD (Beschikbaar als print-on-demand.)




Tekst achterflap

Vormgeving speelt in communicatie een steeds belangrijker rol. Het overstelpende aanbod van informatie dwingt de ontvanger snel te selecteren, en dat doet hij vaak allereerst op het uiterlijk van communicatie-uitingen. Ook televisie en internet, met hun nadruk op het visuele, maken dat beelden en daarmee vormgeving belangrijke communicatiemedia zijn geworden. Inzicht in vormgeving - of het nu gaat om een complete huisstijl, een website, een folder of een brochure - is daarom noodzaak geworden voor wie zich met communicatie bezighoudt. Dit dossier maakt duidelijk welke functies vormgeving kan vervullen en aan welke voorwaarden vormgeving, vormgevers en hun opdrachtgevers moeten voldoen. Aan de hand van verhelderende praktijkvoorbeelden en nuttige checklists verzamelt de lezer bouwstenen om de effectiviteit van communicatie in zijn eigen praktijksituaties te vergroten. Het dossier richt zich op beginnende en ervaren communicatiemedewerkers. Maar het is zeker ook nuttig voor anderen die bij de totstandkoming van vormgevingsproducten zijn betrokken.

Details

EAN :9789491560378
Auteur: 
Uitgever :Koninklijke Boom Uitgevers
Publicatie datum :  07-03-2013
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :232 mm
Breedte :163 mm
Dikte :8 mm
Gewicht :220 gr
Status :POD (Beschikbaar als print-on-demand.)
Reeks :  Communicatie Dossier