Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z


Nederlands | 14-01-2015 | 250 pages

9789491560736

Paperback / softback


€ 48,25

  Toevoegen aan winkelwagen
 Product store stocks

   POD (Beschikbaar als print-on-demand.)




Tekst achterflap

Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z Medewerkers bepalen het succes van een organisatie! Een organisatie die het personeel werft en bindt, dat echt past bij haar missie, visie en cultuur, presteert aantoonbaar beter. Maar hoe doe je dat? Door te investeren in een sterk werkgeversmerk. En door te communiceren op een manier die het employer brand in al zijn facetten tot leven laat komen. Toch is er nog (te) weinig aandacht voor dit onderwerp. In dit vakboek vind je daarom alle informatie over employer branding en arbeidsmarktcommunicatie gebundeld. Je leert wat de rol is van het werkgeversmerk, hoe je het DNA van een merk ontdekt en hoe je met communicatie een plek verovert voor het employer brand in het brein van passende (potentiële) medewerkers. Het boek is bedoeld voor zowel HR- als communicatieprofessionals en dient als aanvulling op de vakliteratuur van relevante opleidingen.

Details

EAN :9789491560736
Auteur: 
Uitgever :Koninklijke Boom Uitgevers
Publicatiedatum :  14-01-2015
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :242 mm
Breedte :158 mm
Dikte :18 mm
Gewicht :496 gr
Voorraad :POD (Beschikbaar als print-on-demand.)
Aantal bladzijden :250