Hoe kom ik in positie?

Ilse van Ravenstein-g. Kok


Nederlands | 06-09-2014 |

9789491560811

Paperback / softback


€ 21,25

 Voorraad in de winkel
   POD (Beschikbaar als print-on-demand.)




Tekst achterflap

Heeft een organisatie eigenlijk wel een IC-functie nodig? En zo ja, waarom? Hoe ontwerp je die functie dan? Hoe richt je haar in en waar in de organisatie positioneer je haar?
Welke taken horen bij de IC-functie? Welke rollen kan de communicatieprofessional vervullen en om welke competenties vraagt dat?
Het zijn vragen die ons vaak worden gesteld. De antwoorden hangen allereerst af van de specifieke kenmerken en uitdagingen van jouw organisatie.
We reiken daarvoor enkele handvatten aan en geven je tegelijkertijd algemeen geldende criteria en overwegingen die je op weg kunnen helpen om te bepalen welke rol de IC-functie voor jouw organisatie kan spelen.
De toegevoegde waarde van de IC-functie wordt uiteindelijk bepaald door de kwaliteit van de specialisten die er werken. Wat maakt die communicatieprofessional impactvol? We vroegen tal van managers, vakgenoten en auteurs om hun mening. De resultaten van dit onderzoek delen we graag met je in dit boekje.

Details

EAN :9789491560811
Auteur: 
Uitgever :Koninklijke Boom Uitgevers
Publicatie datum :  06-09-2014
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :210 mm
Breedte :150 mm
Dikte :4 mm
Gewicht :85 gr
Status :POD (Beschikbaar als print-on-demand.)